БУЛЕВАР ПАТРИЈАРХА ПАВЛА – КО ЋЕ ГРАДИТИ НАСТАВАК ДО МОСТА НА АДИ?

Булевар патријарха Павла гради се већ две године у средишњем делу трасе Фото:

Тендер за извођача радова који ће изградити последњих 1,7 километара деонице Булевара патријарха Павла од Кошутњака до петље код Хиподрома, вредне више од две милијарде динара, расписан је јуче.

Према речима заменика градоначелника Горана Весића, уместо пруге на коју су Београђани навикли деценијама, за неколико месеци овде ће ићи саобраћајница која ће повезати Мост на Ади са Булеваром патријарха Павла.

Весић објашњава да ће грађани који долазе са Моста на Ади током следеће године уместо да скрећу лево поред Топчидерског парка и према Теодора Драјзера, где је иначе „уско грло“, ићи право булеваром са четири траке, улазити у Патријарха Павла и обилазити Топчидерски парк. Испод подвожњака ће се спајати на постојећи Булевар патријарха Павла, који се такође шири у четири траке и тако све до Улице Пере Велимировића.

– Читав посао већ траје неколико година. Прво смо изместили корито Топчидерске реке, урадили нови мост преко Улице Пере Велимировића која сече Булевар патријарха Павла – рекао је Весић. – Сада је у току завршетак деонице од два километра Булевара патријарха Павла са четири траке од Улице Пере Велимировића до Кошутњака, а сада расписујемо тендер за деоницу од Кошутњака до Моста на Ади, односно до петље „Хиподром“ – појаснио је Весић.

Заменик градоначелника подсећа да су у међувремену завршене улице Саве Машковића и Црнотравска, које су проширене на четири траке. Остаје још да између Црнотравске и Булевара патријарха Павла буду проширене Борска и Пере Велимировића.

– Расписујемо у наредном периоду и тендер за деоницу од Саве Машковића до ауто-пута. То значи да од Моста на Ади, од петље „Хиподром“ па све до ауто-пута, преко Булевара патријарха Павла, Пере Велимировића, Борске, Црнотравске, Саве Машковића имамо булевар са четири траке који буквално води на ауто-пут – објаснио је Весић.

– То значи да ће они који живе на Бањици моћи да за 15 минута буду на Тошином бунару, што је сада немогуће.

САЧУВАЋЕМО СВАКО ДРВО

Нама је требало око две године да решимо проблем заједно са железницом, која полако измешта пругу из овог дела града, потом да добијемо овај коридор и да саобраћајницу из Топчидерског парка пребацимо на коридор који не смета никоме. Тако ћемо урадити везу између Моста на Ади и Булевара патријарха Павла, те сачувати свако дрво у Топчидерском парку и. наравно, Топчидерски парк – нагласио је Весић.

Беоинфо

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.